חברות סיעוד

חברות סיעוד ושרותי סיעוד

שרותי הסיעוד נועדו לאנשים אשר אינם מסוגלים לבצע  באופן עצמאי פעולות יום יומיות

פעולות פשוטות ובסיסיות כמו לקום,להתלבש,להתרחץ,לאכול ולשתות,לשכב,ללכת או סובלים מתשישות נפש או דימנציה.

בדרך כלל מרבית האנשים הנמצאים במצב סיעודי,כלומר :זקוקים לעזרה סיעודית, הינם מבוגרים ,כלומר: זקנים,חולים,סנילים,תשושי נפש,דימנציה, והמצב הזה הוא תוצר של הגיל.

אנשים במצב סיעודי השוהים בביתם , בהיותם לרוב זקנים,סנילים,חולים,סנילים,נמצאים לבד ולכן תלויים לחלוטין בעזרה של אחרים ולמעשה לא יכולים להתקיים ללא עזרה.

העזרה והסיוע הוא ממוסד בדרך כלל ונובע מתוקף חוקים ופעילות של מוסדות שונים כגון ביטוח-לאומי,עיריות,קרן לניצולי השואה .

החוק קובע הגדרה למצב סיעודי והבדיקה נעשית ע”י הביטוח הלאומי אשר גם מאשר תשלום עבור שרותי סיעוד לאדם שהוגדר כסיעודי ושוהה בביתו.

התשלום הוא עבור מטפל/ת שיסעד את האדם הסיעודי בביתו.

התשלום הוא ע”י הביטוח הלאומי ישירות לחברת סיעוד(למעשה חברת כח אדם שמורשית לעסוק בתחום הסיעוד)וחברת הסיעוד משלמת למטפל/ת עבור העבודה בביתו של האדם הסיעודי.

כמות שעות הסיעוד שהמטפל יעבוד בביתו של האדם הסיעודי היא בהתאם לדרגת הסיעוד כפי שאושרה ע”י הביטוח הלאומי,ונובעת מהתלות בעזרה ובמידת התלות.

המטפל/ת הינו ישראלי או עובד זר וזאת בהתאם לזכאותו של האדם הסיעודי ועל פי אשור העסקה לעובד זר,באם יש ברשותו של האדם הסיעודי.
הטיפול בהגדרת הזכאות לסיעוד ,מימוש זכויות,קבלת שעות סיעוד,קבלת היתר לההעסקת עובד זר מיומן,מתן ויזה ואישור העסקה לעובד זר, כל הפעולות האלה נעשות לרוב ע”י חברות סיעוד מיומנות ומנוסות.

כדי להצליח בתהליך ולהשיג את מירב התנאים חשוב לבחור חברת סיעוד מתאימה!