בטחון אישי, שירותים עד הבית

ביטחון בגיל הזהב בבית

סכנות רבות אורבות  בבית ובמיוחד לאוכלוסית גיל הזהב, הכוללת זקנים,חולים,מוגבלים. ניתן  ולמנוע   ולהפחית את הסכנות על ידי הערכות מקצועית.הסכנות: פריצה ,חדירה לבית,כניסה ללא רשות לצורך גניבה ופגיעה אלימה בבני גיל הזהב.

שריפה,דליקה בבית כתוצאה מקצר חשמלי,נר דולק,אש שלא כובתה,סיגריה בוערת, מפזר חום ועוד. נפילות באמבטיה,במעברים צרים בבית,במגע עם שטיח או חפץ בדרך,נפילה מהמיטה,רצפה רטובה או חלקה ועוד.מצב חרום רפואי כגון ארוע לב,אבוד ההכרה,ארוע מוחי ללא יכולת להזעיק או לקבל עזרה דחופה.

הפתרון לסכנות בבית בגיל הזהב , הוא באמצעות מתן מענה מקצועי מראש לכל הסכנות. ראשית ,יש למגן את הבית מפני פריצה וחדירה על ידי דלתות עמידות,סורגים מתאימים,אזעקה בהתאם לצורך עם חיבור למוקד  אבטחה.אינטרקום ועינית בדלת. פתיחת הדלת לאנשים מוכרים בלבד,או בליווי בן משפחה או אדם מוכר ואמין.

התקנת ספוילרים ואמצעים אחרים למקרה של שריפה,חיבור למוקד.הערכות למניעת נפילות על ידי מיגון באמבטיה,מקלחת נגישה ומוגנת,בכל החדרים אמצעי מיגון בהתאם לצרכים האינדיבידואלים של  בני גיל הזהב. לוודא כי המעברים בבית בטוחים,הרצפה נקיה מחפצים ואינה חלקה. למקרה חרום רפואי,חיבור ללחצן מצוקה, טלפון לחיוג מהיר,אפשרות קבועה  לפתיחת דלת הכניסה לבית מבחוץ על ידי קרובי משפחה.