מוצרי יוקרה

תכשיטים בגיל הזהב

השימוש בחומרים יקרים והעיצוב היוקרתי מוסיפים חן והדרת כבוד לעונד התכשיטים.

גברים ונשים בגיל הזהב אוהבים תכשיטים ואף יכולים להרשות לעצמם לרוכשם. אלו העונדים תכשיטי יוקרה איכותים העשויים על ידי בעלי מקצוע מוכרים וידועים, גאים בכך מאד.

נשים צורכות תכשיטים רבים אך בשנים האחרונות גם גברים בעלי מודעות לעצמם,למעמדם ולמראה החיצוני שלהם החלו לצרוך תכשיטים. אלו מהם בעלי היכולת עונדים תכשיטי יוקרה, בעיקר שעונים,טבעות, שרשראות יוקרתיות ומרשימות. תכשיטי יוקרה לגבר הם סמל מובהק למעמדו של הגבר,במיוחד בגיל הזהב.

נשים בגיל הזהב כמו כל הנשים אוהבות תכשיטים ואלו משמשים אותן לצרכים רבים ובכדי לספק מאווים שונים. תכשיטים הם פריט חשוב בהופעה,מקשטים,מגוונים,מעניקים עניין,מוסיפים לעיתים הדרת כבוד ומהווים סוג של סמל סטטוס או שיוך חברתי. ולעיתים גם מסורת.

לתכשיטים יש, כמובן ערך כלכלי. לתכשיטים קיימים סגנונות שונים: אופנתים, אתנים, קונסרבטיבים,מעשה ידי מעצבים בעבודת יד, בהזמנה אישית, תכשיטים עשויים זהב, כסף, יהלומים, אבני חן, משובצים, משולבים. קיימות סיכות ראש,טבעות, מחרוזות, צמידים, שעונים מסוגים שונים, גדלים שונים, צורות שונות, סמלים ומשמעויות שונות.

אשה  בגיל הזהב המקפידה על הופעתה אינה מוותרת על השקעת תשומת לב ואמצעים בתכשיטים המתאימים להופעתה,נוכחותה,הבלטת המראה ,מעמדה ויכולתה הכלכלית.המגוון והמבחר של התכשיטים הוא רב ולמעשה בישראל קיים ביקוש לתכשיטי יוקרה,רבים קונים בישראל. קיימים תכשיטים מוכנים ,ותכשיטים שצריך להתאים ללקוחה,וכמובן תכשיטים הנעשים בהזמנה אישית,קיימות דוגמאות לתכשיטים שידוענים,נשות חברה,נשים בעלות מעמד,נשים מפורסמות עונדות .

קיימים גורמים העוסקים בייצור,  ייבוא, עיצוב, שיבוץ, התאמה, ייעוץ ומכירה של תכשיטים. רצוי לרכוש תכשיטי יוקרה אצל בעלי מוניטין בתחום התכשיטים ואסור להתפשר היות ולתכשיטים חשיבות רבה במראה ובעיצוב הופעתה של האשה,וגם ההשקעה הכספית אינה מבוטלת. מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי לפני רכישה והזמנה של תכשיטים ובוודאי להתחשב בדעת מומחה.