טיפוח ויופי

טיפים לשמירה על עור הפנים ואיכות הנשימה בזמן השינה בגיל השלישי

טיפים לשמירה על עור הפנים ואיכות הנשימה בזמן השינה בגיל השלישי

השנים חולפות, אנחנו נשארים צעירים ברוחנו, אך הזמן נותן את אותותיו בנו ובעיקר בעור הפנים. יש פתרונות זמניים להשאיר את עור הפנים צעיר כגון סבונים מיוחדים, טיפולי פנים, קרמים וכיוצא באלה, אך כשאנחנו הולכים לישון – אותות הזמן חוזרים כמו שאומרים: “לפנים”.

למה זה קורה?

הגורם העיקרי לתופעה זו היא: הכרית עליה אנו ישנים!
על כרית שינה ממוצעת נמצאות בממוצע כ- 16 סוגי פטריות, עליהן אנו מניחים את עור הפנים הרגיש שרק כעת טיפחנו ושמרנו עליו. פטריות אלה, בשילוב הפרשות היוצאות מהפנים בזמן השינה, (חלקן נראות לעין וחלקן לא) גורמים נזק לעור הפנים הרגיש ש.לנו.

גורם נוסף לנזקים לעור הפנים הוא השינויים ההורמונליים הפוקדים אותנו. שינויים אלה משפיעים על מערכות רבות בגופנו, וביניהם גם אובדן האלסטיות והקולגן של עור הפנים, יובש עקב הירידה בייצור השומן התת עורי, כתמים בעור הפנים כתוצאה מנזקי שמש, צניחת העור, הופעת קמטים, והפרשות היוצאות מעור פנינו בזמן השינה.

איכות שינה טובה מתחילה בסביבה נקייה

כרית שינה נקיה מפטריות והפרשות, לא רק שומרת לנו על עור פנים נקי ורענן, אלא מאפשרת לנו גם נשימה טובה יותר. הרי כשסביבת השינה שלנו נקייה, הגוף אינו צריך להילחם בחיידקים שסביבו, וכשהוא לא נלחם, השינה והנשימה טובים יותר.

אוניקס “תפרה” לכם פתרון מבריק המומלץ על ידי קוסמטיקאיות ורופאים

מכיוון שעור הפנים נעשה רגיש בגיל השלישי, עלינו לשמור תמיד על עור פנים נקי, כמו גם על סביבת שינה נקייה שתסייע לנו לשמור על עור הפנים ואיכות השינה. אוניקס תפרה לכם ציפיות לכרית השינה שהן פיתוח מהפכני לגיל השלישי, ומלאות בשפע של מינרלים, כגון כסף ואבץ אנטי בקטריאליים, שהם בעלי תכונות התחדשות וטיפוח העור המעודדים את התחדשות תאי העור במהלך השינה. מלבד זאת, תכונות אלה מעניקות לעור מראה צעיר, זוהר, רענן ומלא בחיוניות נעורים. מיטב הקוסמטיקאיות הפרא רפואיות ממליצות עליו, כמו גם רופאים בכירים.

מהן ציפיות האבץ ויוני הכסף של אוניקס?

ציפיות אבץ הן הטיפוח הקוסמטי האולטימטיבי, כיוון שהן עשויות מאריג כותנה מצרית ומועשרות בתרכובת אבץ אורגנית המטפחת את עור הפנים והקרקפת בזמן בו אתם ישנים. היא נהדרת לגיל הזהב ואינה סופגת הפרשות, ולכן הכרית נותרת נקיה יום יום. ציפית זו היא אנטי בקטריאלית ואנטי פטרייתית המסייעת בשיפור תסמיני סבוריאה, דרמטיטיס, פסוריאזיס, אקזמות, קשקשת בעור הקרקפת ועוד.

ציפיות יוני כסף עשויות מאריג כותנה מצרית המועשר ביוני כסף התורם להתחדשות העור ונשימה טובה יותר בזכות התכונות האנטי בקטריאליות שלה. משתמשים בגיל הזהב מדווחים על שיפור ניכר במראה עור הפנים, העור מוצק וזוהר יותר, הפחתה ברמת הפצעונים והדלקות בעור, נשימה טובה יותר, חיזוק שורשי השיער והקלה בתסמיני אלרגיות ומיגרנות. לציפיות תו תקן בינלאומי OEKO TEX המחמיר ביותר בעולם לאיכות ובטיחות המוצר

הטיפים של אוניקס לשינה טובה ומועילה

* הסירו איפור לפני השינה

* הקפידו על נקיון טוב של הפנים בטרם הולכים לישון

* מצאו כרית נוחה לישון עליה, המותאמת לתנוחת השינה האהובה עליכם

* החליפו מצעים מדי כמה ימים, במיוחד בימות הקיץ החמים

* עטפו את הכרית בציפית של אוניקס המטפחת את עור הפנים והקרקפת תוך כדי שינה

יובהר כי כל האמור במאמר זה הינו בגדר מסירת מידע כללי ואין לראות במידע זה משום חוות דעת או כל תחליף לייעוץ מקצועי.