מועדון צרכנים, מוקם בדרך כלל ע”י קבוצות כוח, בכדי לייצר הנחות משמעותיות למוצרים או שירותים המסופקים להם ע”י גורמים שונים.
ככל שההתארגנות גדולה יותר, כך ההנחה משמעותית יותר וכן הכוח הצרכני של ההתאגדות – חזק יותר. חשוב לא פחות מכך הוא נושא הייצוג. באם מייצג את המועדון גוף אקטיבי ובעל אינטרס ישיר להצלחת המועדון, אזי מועדון לקוחות זה ישכיל ויצליח לקבל הטבות , הנחות , מבצעים ומתנות יותר מכל מועדון אחר.
בגיל הזהב, הגיל השלישי כפי שנוהגים לקרוא לו, התארגנות כזו הינה בפירוש כוח משמעותי אל מול התופעה הקיימת בשטח.
ככל שההתארגנות גדולה יותר, כך ההנחה משמעותית יותר וכן הכוח הצרכני של ההתאגדות – חזק יותר. חשוב לא פחות מכך הוא נושא הייצוג. באם מייצג את המועדון גוף אקטיבי ובעל אינטרס ישיר להצלחת המועדון, אזי מועדון לקוחות זה ישכיל ויצליח לקבל הטבות , הנחות , מבצעים ומתנות יותר מכל מועדון אחר.
בגיל הזהב, הגיל השלישי כפי שנוהגים לקרוא לו, התארגנות כזו הינה בפירוש כוח משמעותי אל מול התופעה הקיימת בשטח.