לימודים והעשרה

קורסים והשתלמויות בגיל השלישי

קורסים והשתלמויות לאנשים מבוגרים,זקנים,מוגבלים,סובלים מסניליות,דימנציה,  בגיל השלישי הינם בעלי חשיבות  גדולה מאוד !

ראשית הקורסים וההשתלמויות באים לענות ולספק סקרנות טבעית.,להעשיר את הידע וגם לרכוש כלים  ומיומנות בתחומים שונים,למשל אפשרות לעשות דברים בעצמך בבית ולחסוך כסף,להשתמש במחשב ובאינטרנט בצורה מועילה ביום יום לצרכים שונים.

ללמוד דברים שתמיד חלמת לעשות ולא היה אפשרי עבורך לממש,למשל ללמוד על בוריה שפה מדוברת, לשחק ברידג,ללמוד יוגה,לנגן בכלי מוסיקלי.

לאנשים מבוגרים אוכלוסית הגיל השלישי,  במיוחד, זקנים,בודדים,מוגבלים,חולים,הסובלים מבעיות זיכרון,סניליות,דימנציה,נושא הקורסים וההשתלמויות  מהווה מפגש חברתי והזדמנות להכיר אנשים בגיל השלישי בנתונים דומים.

ההשתתפות בקורסים והשתלמויות לאנשים בעלי זמן פנוי,רב במיוחד כדוגמת האוכלוסיה המבוגרת בגיל השלישי ,משמשת עיסוק חשוב לזמן הפנוי!

ההשתתפות בקורסים והשתלמויות לאנשים מבוגרים ובמיוחד בעלי מגבלות מנטליות,לדוגמה בעיות זיכרון,סניליות ואפילו דימנציה,במסגרת הקורסים וההשתלמויות ישנה הפעלה של המוח בחשיבה וזכירה של פרטים ונתונים וזה דבר המהווה “התעמלות של המוח” הנחשב כפעילות מסייעת להתמודדות עם בעיות זיכרון,סניליות ,דימנציה במיוחד לאוכלוסית הגיל השלישי.

מגוון הקורסים וההשתלמויות רחב מאוד וניתן למצוא את המסגרת שתענה על הצרכים והרצונות של המתענינים ללמוד ולהשתלם.חשוב להתאים את הקורסים בדיוק לצרכים והיכולת האישית של כל אחד,מבחינת ענין,יכולת,זמן,ניידות,עלות,מרכיב חברתי ועוד.