בגדי נשים

הופעה מהממת בחג מבלי להוציא כסף ( כמעט..)לאישה

יצא לך לחשוב על מה תלבשי בחג?

איך להראות מדהים בארוחת החג,

וכל זאת,… מבלי לרכוש בגדים חדשים?

ראש השנה ואחריו שלל חגי תשרי עומדים בפתח, כולם מסביב מזמינים ומוזמנים לארוחות החג ולצד ענייני אירוח ומתנות עולה גם שאלת הלבוש. מה נלבש לארוחת החג?

נכון שכיף לחדש עם בגד לראש השנה, ויש בנינו גם מי שמקפיד על חידוש כלשהו בחג כחלק ממנהגיו אך אני בחרתי להציע לך פתרון זול יותר ולא פחות טוב.

לחזור לארון הבגדים שלך ולרענן בגד שכבר נמצא בו זמן מה ואולי לא לבשת לאחרונה. הסיבה לכך היא שאירועים מיוחדים כמו ארוחה חגיגית, מסיבה או חתונה מביאים אותנו לרכוש בגד חדש, ובמקרים רבים אף להשקיע בו יותר ממה שאנו משקיעים במרבית רכישות הבגדים שלנו. לכל אחת מאיתנו ישנו אזור בארון הבגדים בו מאוחסנים בגדי האירועים. ( אני קוראת לו “שטח האיכסון המבוזבז״) מדי פעם אנו מתבוננות בהם, נזכרות באירוע זה או אחר , אוכלות את הלב על ההון הקטן שהשקענו בהם אבל אין לנו הרבה (אם בכלל) הזדמנויות ללבוש אותם פעם נוספת. הרי לא תלכי לחתונה משפחתית עם שמלה שרוב המשתתפים כבר ראו אותך בה.

אז מה עושים וכיצד זה מתקשר לבגדי החג? בוחרים בגד כזה שלא נלבש זמן מה ומשנים את ייעודו.

במדריך היום אציע לך 5 דרכים שונות איך לעשות זאת עם הפריטים שכבר יושבים אצלך בארון. מציעה לך להציץ גם בדוגמאות המצורפות בהמשך .

  1. בחרי שמלה בסיסית וקלאסית, כזו שמתאימה ללבישה יומיומית ושדרגי אותה באמצעות עליונית או ג’קט אלגנטים, אפילו מעט מבריקים. הוסיפי להם נעלי עקב מעניינות ושרשרת בעלת נוכחות וכך תהפכי אותה למתאימה ליום חג. אותה שמלה בשילוב עם קרדיגן קליל, נעלים שטוחות ושרשרת בסיסית יותר תתאים ללבישה ביום חול.
  2. בחרי בשמלה אלגנטית, כזו שרכשת לאירוע משמעותי. אם זו שמלת מקסי, ניתן לקצרה לאורך הברך בעזרת תופרת טובה. ניתן לשנות את ייעודה של שמלה זו לטובת ההופעה שלך בחג באמצעות תוספות קלילות שמקלילות את כל ההופעה כמו ווסט או ג’קט מג’ינס או מכל בד אחר. את הנעלים האלגנטיות שנעלת לאירוע תחליפי בנעליים קלאסיות ותוסיפי תיבול בעזרת שרשרת צבעונית תואמת.
  3. היעזרי באקססוריז. תכשיטים יכולים לעשות שינוי מהותי לכל ההופעה. הם הופכים כל מראה שתבחרי מ”לבוש” ללבוש בטוב טעם”. שרשרת בעלת נוכחות, שכבר הזכרתי למעלה, מושכת את תשומת הלב וכך השמלה או כל בגד אחר שתלבשי יהפוך למשני בחשיבותו וישמש כרקע בלבד.
  4. ענדי שרשרת פנינים, זהו כלי רב ערך להקפצת כל הופעה. שלבי שרשרת פנינים בין אם כשורה אחת ובין אם כמספר שורות בלבוש שלך לחג. בין אם בחרת בפריט לבוש יומיומי ובין אם בחרת בבגד אלגנטי, פנינים מוסיפות נופך אלגנטי וחגיגי לכל הופעה.- כיום ניתן להשיג שרשרות כאלה שנראות כמו האמיתיות במחיר מצחיק.
  5. הוסיפי צעיף. לצעיף יש ערך כפול, הוא מוסיף צבע ועניין לכל הופעה והוא גם יכול לעזור אם תרצי להתחמם מעט מול מזגן מקפיא. צעיף צבעוני יתאים לשינוי ייעוד של בגד אלגנטי ואילו צעיף משי או מעט מנצנץ יתאים לשדרוג של בגד יומיומי.

אז כמה ימים לפני החג, כשאת כבר יודעת היכן תתארחי ואיזו מתנה תביאי למארחים כדאי שתקדישי מספר דקות לתכנון ההופעה שלך. יתכן בהחלט שתמצאי שחסר לך פריט כזה או אחר ותרצי להתחדש בו לחג, השאירי לעצמך די זמן לכך לפני שמרכזי הקניות הופכים לעמוסים ברוכשים של הרגע האחרון והתנועה בהם פחות נעימה.

מאחלת לך ולמשפחתך חג שמח ושנה טובה, מאושרת ובריאה ומלאה בהתחדשות.

הכותבת: רינה בר, סטייליסטית בעלת “רינה בר – מלבישה להצלחה”. מאמינה שאין גיל לסטייל ושיש סטייל לכל גיל ומלבישה את לקוחותיה בהתאם לעיקרון זה.

ניתן לקרוא עוד מאמרים בבלוג שבאתר: http://www.rinabar.com/

ובדף הפייסבוק: https://www.facebook.com/Rinabarstyling/

אם תרצי שאלווה אותך בבניית ההופעה שלך לחג, אדבר איתך על שדרוג ושנוי ייעוד של פריטים מתוך המלתחה שלך ואצא איתך למסע הקניות, אני זמינה אותך להתקשר אלי: רינה בר, 054-7240412