אולדסטאר לנכדים

בילוי משותף עם הנכדים

בילוי משותף של סבא וסבתא עם הנכדים  יכול להיות חוויה מיוחדת ומהנה במיוחד בתנאי שמקדישים מחשבה  ומתכננים מראש.

הפעילות המשותפת עם הנכדים מתחלקת  לפעילות בבית ומחוץ לבית. השיקולים, באם לבלות עם הנכדים בבית או מחוץ לבית, מושפעים מכמה גורמים:מזג האוויר,העדפה של הנכדים,מצב בריאותם של הסבים,גוון בבילוי ועוד.אפשרויות הבילוי בבית:צפיה משותפת בקלטות של ארועים משפחתים בנוכחות הנכדים,אלבומי תמונות משפחתים,צפיה בסרטים המיועדים לנכדים שהוכנו מראש,הזמנת סרטי ילדים מתאימים יחד עם אכילת פינוקים,כמו פופקורן,פיצה ועוד.

הכנת משחקי מחשב חדשים,משחקי פלייסטיישן,משחק מונופול,  משחקי לוח,קלפים,דומינו ,לגו ועוד.אפשר לבצע מטלות משותפות:בישול משותף,תיקון מכשירים,עבודת גינון בגינה,טיפול באוטו ועוד.

קריאת סיפורים,חידות.כאשר הבילוי מחוץ לבית:ביקור בחוף הים מצוידים היטב,למשל  מצוף,גלגל הצלה דלי, כלים לבניית ארמונות חול ,שמשיה,פינוק בארטיקים ועוד.ביקור בבריכה המקומית,מצויד במשחקי בריכה ועוד.

ביקור בבאולינג,לראות סרט לילדים בקולנוע,משחקיה בקניון ועוד.מפגש עם בעלי חיים בגן חיות עם אוכל להאכיל את בעלי החיים.רכיבה על סוסים בהתאם לגיל. מפגש עם סבים ואחרים שמארחים ילדים קטנים בגיל תואם.הבילוי יכול להיות מכל סוג שמתאים לילדים,העיקר זה העינין,הגיוון ולהערך מראש.