חוק ומשפט

נזקי גוף בגיל השלישי

עם הזדקנות הגוף אנו מועדים ליותר תאונות וחבלות גוף. גם חברות הביטוח מודעות לכך ולכן הן מציעות ביטוח מיוחד לגיל השלישי, שאמור להעניק פיצוי אחרי תאונות שבהן נגרם נזק גופני. הנה כמה דברים חשובים שכדאי לדעת על כך:

  1. על פי הבטחת חברות הביטוח פיצוי זה לרוב משתנה ביחס לסכום הביטוח, כלומר, ככל שתשלמו יותר בקניית הפוליסה, תקבלו יותר. לצערנו המציאות מוכיחה אחרת, ואין התאמה בין הנזק האמיתי שנגרם למבוטח, כפי שבית משפט עשוי לפסוק, לבין הפיצוי שמקבל המבוטח מחברת הביטוח.
  2. נוסף לפיצוי המגיע לפי הפוליסות, זכרו שאפשר לתבוע גם את מי שגרם לנו לנזק. כאשר מדובר בנפילות מחוץ לבית, למשל בגלל בור בדרך, מדרגות, מדרכות או כבישים לא תקינים, אנו זכאים לתבוע מהעירייה שתיקח אחריות על כך אם האזורים האלו באחריותה. גם כשנפצעים במוסד ציבורי כלשהו, אנו רשאים לדרוש פיצוי מהגוף המנהל, כיוון שמתפקידו לוודא שאין כל מכשול או מפגע שעלול לסכן את המבקרים במקום.
  3. במקרים בהם מדובר בנזק חמור אנו עשויים להיות זכאים לפיצוי בגין הצורך בעזרת אדם אחר באופן קבוע או זמני. לפי חוק הסיעוד ביטוח לאומי אחראי על הענקת פיצוי זה.

בכל מקרה של פגיעה דעו כי ייעוץ מוקדם יביא למקסום הפיצוי המגיע, אך רק עורך דין מומחה בתביעות נזק גוף מכיר את המסלולים השונים לפיצוי וידע להדריך אתכם כיצד לפעול כך שתקבלו את הפיצוי המרבי.

כמומחה בתביעות ביטוח אוביל אתכם עד לקבלת הפיצוי מחברות הביטוח, קרנות הפנסיה, המזיק והאחראי בנזיקין, המעביד וכל גורם אפשרי אחר.