חוק ומשפט

איך לתבוע פוליסות סיעוד

עם התארכות תוחלת החיים הממוצעת אנו מודעים יותר ויותר לצורך בכיסוי ביטוחי לגיל שבו לא נוכל יותר לטפל בעצמנו. שוק הביטוחים הסיעודיים הוא רחב וכיסויים כאלו מוצעים לנו הן באופן פרטי והן בקופת החולים. הנה כמה עצות מועילות בהקשר זה:

  1. עלות הביטוח בקופת החולים נמוכה יותר -כדאי לנצל זאת.
  2. מי שיכול להרשות לעצמו ביטוח פרטי,חשוב שיעשה זאת בעזרת סוכן מומחה בתחום. הסוכן ידאג להתאמה מדויקת של הפוליסה ללקוח,כך שזו תיתן לו מענה מעבר למה שנותנים בקופות החולים, והוא לא יצטרך לשלם פרמיה כפולה.
  3. חשוב לדעת – הכיסוי הביטוחי הסיעודי אינו תואם לציפייה של האדם הממוצע שחושב כי בכל מצב שבו הוא יתקשה לטפל בעצמו, תיתן לו פוליסת הסיעוד שרכש פיצוי לצורך שכירת שירותי עזרה. הכיסוי בפוליסות הנו מאד מצומצם ומעניק פיצוי אך ורק במקרים מאוד קשים בהם מבוטח אינו מסוגל להתנייד, לקום מישיבה ושכיבה, להתרחץ ולהתלבש בעצמו, או שהוא במצב דמנטי שאינו מאפשר להשאיר אותו לבדו.

לכן קיימת חשיבות גדולה בקבלת ייעוץ מעורך דין מומחה בתביעות ביטוח עוד לפני מילוי הטפסים של חברת הביטוח.

אליי, כעו”ד מומחה לתביעות ביטוח סיעודי, מגיעים מבוטחים כמעט תמיד לאחר שעשו טעויות, שנוצלו על ידי הבודקים מטעם חברת הביטוח בכדי להשיב בשלילה לבקשתם לפיצוי.אך אל ייאוש – גם במקרים שבהם קיבל המבוטח תשובה שלילית מחברת הביטוח הצלחנו לקבל פיצוי, שמן הסתם יכול היה להיות גבוה יותר.

אל תמהרו! עצרו רגע לפני חתימה על פוליסת ביטוח סיעודי, והתייעצו עמי ללא תשלום – כך תגיעו מוכנים לעימות עם חברות הביטוח.