בתי מרקחת וטבע

צמחי מרפא בגיל השלישי

שיטת הריפוי באמצעות צמחי מרפא,שיטה עתיקה,צוברת תאוצה  ומתקבלת על ידי הרפואה הקונבנציונאלית בגיבוי מחקרים קלינים. השיטה מתאימה לאוכלוסית הדור השלישי,אוכלוסית מבוגרים,חולים,מוגבלים,זקנים שלרוב מטופלת בעיקר באמצעות תרופות כימיות.

יתרונות שיטת הטיפול באמצעות צמחי מרפא הם:טיפול בנפש,רגש וגוף אצל האדם,בניגוד לתרופות כימיות ללא תופעות לוואי כמעט,טיפול מחלות כרוניות שהרפואה הקונבנציונאלית אינה פותרת,הטיפול עוסק גם במניעה של מחלות,תחזוקה שוטפת ולא רק טיפול במחלות ומכאובים!

הפחתה בכמות התרופות הכימיות שניתן להפחית,בתאום עם הרופא,כמובן והוספת צמחי מרפא יכולה להפחית דרסטית את תופעות הלוואי כתוצאה משימוש אינטנסיבי בתרופות כימיות במיוחד אצל אוכלוסית הגיל השלישי,הכוללת זקנים, חולים,מוגבלים ובנוסך צמחי המרפא יכולים לשמש לצורך מניעה ותחזוקה בריאותית.

כאמור,התהליך חייב להעשות בתאום ופיקוח הרופא המטפל! מבוגרים,זקנים ומוגבלים שטרם נוטלים תרופות כדאי שיהיו מודעים לחלופת צמחי מרפא.

בצמחי המרפא מצויים יסודות פעילים חשובים לריפוי הגוף,נוגדי חימצון המנטרלים רדיקלים חופשיים שפוגעים במבנה התא.

צמחי המרפא מחזקים את המערכת החיסונית,מאזנים את הגוף ומטפלים בבעיה הרפואית המשוייכת לאיבר מסוים.לדוגמא:חידוש זרימת הדם,טיפול בכאבי ראש,חרדה,דרכי נשימה,דלקות בגוף.

קיימות מספר דרכים להכנת תכשירים מצמחי מרפא:הרתחה המיועדת למצות חלקים קשים בצמח.

משרה:השריה במים חמים בלבד לצמחים שהחומרים הפעילים נמסים.חליטה: מיצוי החלקים העדינים כגון פרחים,עלים.

אמבט רפואי:משרים חליטה מהצומח ושופכים לאמבט חם כדי לזרז חדירת החומרים הפעילים.

קיים גם מיצוי אלכוהולי,משחות. לסיכום מומלץ להעזר בשיטת הריפוי באמצעות צמחי מרפא כמניעה רפואית,תחזוקה רפואית,טיפול במחלות כרוניות טיפול בבעיות רפואיות שהרפואה הקונבנציונאלית לא פתרה והכול כמובן בפיקוח   מוסמך.