מוצרי בריאות

תזונה מותאמת לגיל השלישי

תזונה  מותאמת למטופל הינה לרוב מזון מיוחד המורכב באופן מיוחד לצורך טיפול  באנשים שתזונה רגילה אינה עונה על צרכים מיוחדים.

בגיל השלישי הכולל  זקנים,קשישים,חולים,מוגבלים הצורך בתזונה מותאמת חיוני היות ושעור  האנשים הזקוקים מזון מיוחד גבוה במיוחד.

בדרך כלל האנשים הזקוקים לתזונה מותאמת הם הסובלים או לוקים מסכרת בלתי מאוזנת,סרטן,כולסטרול,לחץ דם גבוה,חולי צליאק,סובלים מקרוהן,אי ספיקת כליות,קוליטיס,בעיות חניכיים,משקל לא מאוזן,כולסטרול גבוה,,סובלים ממחלות לס,הפרעות בקיבה,צמחונים,טבעונים ועוד!

התזונה המותאמת מטפלת במצב של תת תזונה,השלמת חוסר תזונתי,התאמה לתפקוד המעי,מצב חיסוני לקוי,חולים קשים,קשישים בבית חולים,איזון.

התזונה המותאמת ניתנת ,כאמור בהתאמה לצרכים הספציפים  של בעלי הצרכים התזונתים המיוחדים.

המזון הינו מזון מיוחד באריזה רגילה,במשקה נוזלי,אבקה שמוסיפים לה נוזל,פודינג או בכל צורה אחרת שמזון מגיעה,בעירוי,בזריקה,כדורים ועוד!

לגבי אוכלוסית הגיל השלישי המורכבת מחולים,זקנים,קשישים,מוגבלים,סנילים, חשוב מאוד לקיים מספר כללים חשובים: לבחור סוג המזון המותאם לצרכים הספציפים של המטופל,לוודא שהמזון הינו באיכות המבטיחה את בריאותו  של המטופל,קיים פיקוח או יעוץ רפואי מקצועי,שהמזון המותאם אינו פוגע בטיפול או תרופות שהמטופל נוטל!